måndag 8 mars 2010

Idag så blev min debattartikel publicerat på SVTs hemsida. Wohoo :)

http://svt.se/2.35188/1.1918950/moskebygge_loser_inga_integrationsproblem?lid=puff_1913341&lpos=lasmer

Men det som känns ännu roligare är att jag och en kompis har skapat en facebookgrupp som heter; Vi som vill se Sverigedemokraterna debattera mot Muslimer på TV! Startade den för en vecka sedan och idag har vi 495 medlemmar, här finns motståndare till SD och anhängare till SD men även neutrala som jätte gärna vill se en debatt på TV.

http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=332201203548&ref=ts

Jag vet att det är jättemånga som vill se en debatt mellan SD och Sveriges muslimer, den grupp som dem påstår sig vara det största hotet mot Sverige sedan andra världskriget. Länge har vi fått höra SD prata om ”problemet” men aldrig med ”problemet”. Det är dags nu, Sverige är moget nog för att ta debatten!! Stöd den genom att gå med i gruppen.

Mehdi Moghimian

2 kommentarer:

  1. Jag är verksam inom SD på central nivå. Såvitt jag känner har SD inga synpunkter på muslimer. Däremot islam som politiskt program. SD gillar inte att extrema (observera ordet extrema) islamister vill förändra det svenska samhället.

    Stellan Bojerud
    Ordf SD Solna-Sundbyberg

    SvaraRadera
  2. SD och dess medlemmar har gång på gång kritiserat Islam och muslimer. När du säger extrema islamister som försöker förändra samhället så undrar jag om du menar dem 3 förskolor i malmö som inte serverar griskött (det finns 20000förskolor i landet)!

    Eller är det så att badtider efter stängningstid har disponerats till kvinnor? Vare sig dem är Muslimer eller ej?

    På massor av SD forum hittar man rasistiska och främlingsfientliga inslag. Konstan så diskrimineras muslimer på dessa forum.

    SvaraRadera