söndag 9 maj 2010

OBAMA WE LOVE YOU

Kan någon säga något bra OBAMA har gjort sedan han blev president? Jag menar alla verkar gilla killen. Jag kommer ihåg sommaren 2005 då jag träffade på en amerikanska, vi började prata politik och det visade sig att hon hade röstat på Bush! Jag frågade henne varför röstade du på honom? Då svarade hon ”he is such a good public speaker”! Att bush skulle vara en bra public speaker är för mig helt ofattbart. Men låt oss säga att han är en bra public speaker, skall detta ge honom röster? Då tänkte jag fyfan vilka idioter det finns i världen som röstar på en president enbart för att han är en bra public speaker.

En stund senare så tänkte jag att det är tur att vi i Sverige och Europa inte tänker så!!! Men idag har jag insett att vi är fan lika blåsta som den amerikanskan som jag träffade 2005. VI ÄLSKAR OBAMA! Varför? ”Han har karisma!” ”Han är bättre än Bush” (Jasså) senaste jag hörde något så dödar dem fortfarande Irakier och Afghaner plus att USA har startat ett nytt krig i Pakistan :)!

We love you Obama you are such a good public speaker with charisma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar